Гарантія та повернення
На всю продукцію, що поставляється поширюється гарантійні зобов'язання, які мають три різновиди: гарантії постачальника, гарантії виробника, гарантії постачальника "як є".
Постачальник має право надати власну гарантію якості товару, більш тривалу за термінами гарантійного обслуговування від зазначеної в технічній документації. Гарантії виробника за термінами і організації вказуються в технічній документації. Для обладнання складського зберігання і знятого з виробництва та обслуговування виробником за замовчуванням застосовується політика гарантійного обслуговування "як є": постачальник не несе відповідальності за приховані дефекти товару, які неможливо виявити при перевірці
обладнання.
На весь гарантійний період покупець має право на заміну дефектних частин обладнання, ремонт і технічне обслуговування за рахунок постачальника або виробника, за умови причетності виробника або постачальника до їх виникнення.
Повернення товару можливе в наступних випадках:
- неможливість заміни дефектних частин товару або виконання його ремонту;
- невідповідність товару вимогам замовника, зазначеним у договорі;
- за умови що товар не вироблявся під замовлення покупця і не порушена упаковку і товарний вигляд обладнання, покупець може
відмовитися від покупки протягом встановленого законодавством України терміни - 14 днів.